The OFFICIAL Xtina concert @ Baku Formula One Thread (Videos, Photos, Reviews & More) + LIBERATION INTRO/NEW VISUALS

I'd do it all again and won't think twice...
Locked
User avatar
christinalover
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 2623
Joined: 25 September 2016
Age: 28

April 28th, 2018, 3:49 pm

this entrance <3
User avatar
IconicBionic12
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 463
Joined: 06 April 2017
Age: 31

April 28th, 2018, 3:51 pm

Fusée Jaune wrote:
April 28th, 2018, 3:27 pm
SuperG wrote:
April 28th, 2018, 3:06 pm



SpoilerShow
Why does she look pregnant though? 😳



Thought the same thing watching on of the 'Dirrty' videos.





Image
Last edited by IconicBionic12 on April 28th, 2018, 3:54 pm, edited 1 time in total.
User avatar
moralistic
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 2084
Joined: 27 February 2016

April 28th, 2018, 3:53 pm

christinalover wrote:
April 28th, 2018, 3:49 pm
this entrance <3


OMGGGGGGG
User avatar
Foxxy
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 1821
Joined: 25 February 2016

April 28th, 2018, 3:54 pm

IconicBionic12 wrote:
April 28th, 2018, 3:51 pm
Fusée Jaune wrote:
April 28th, 2018, 3:27 pm


Thought the same thing watching on of the 'Dirrty' videos.




Omg, don't say that to me... I can't... I can't...

Image


Shut the fuck up
User avatar
ziggy
2019 VIP
2019 VIP
Reactions:
Posts: 11648
Joined: 25 February 2016

April 28th, 2018, 3:54 pm

DQC wrote:
April 28th, 2018, 3:30 pm
DevotionHURTS wrote:
April 28th, 2018, 3:24 pm


I do not know her. I hadn't seen her around. So my only interaction with her has been reading his nasty comments in this thread.

I suggest that if he is so pressed, angry, etc., he should at least let the rest of us enjoy whatever we got from the concert...


Well you know me sis and you know I don’t defend trolls lol.


He literally have 23 postings in here right now. Maybe 3-4 was of him being critical, not trolling, but no one focused on those.

I do agree tho that he should have let everyone enjoy the moment and that why I requested earlier that he and two other being banned until the show was over. That’s my boo but I do agree with what you’re saying.

But I also feel that people (not you per se) only look for the negative things he say. I feel folks also do that to [mention]ziggy[/mention].


u are wasting your time w/ these girls, especially that one - who suddenly doesn't recall who [mention]SuperG[/mention] is. :rip:

peeps hate me because they ain't me.

Image
User avatar
-M-
'18 Supporter @ x/RED
'18 Supporter @ x/RED
Reactions:
Posts: 9296
Joined: 25 February 2016

April 28th, 2018, 3:54 pm

mo_89 wrote:
April 28th, 2018, 6:42 am
Im here too guys... Cant wait to share my revirw with all of you😊
Follow me on instagram ill be posting live:

@mohamedhamal

Let us know if you enjoyed <3.. and what did she say about the new album? Cuz we got a video of her saying something about it but it was cut off!
Twitter / Instagram

*Your foes list has been updated successfully.*

#1 Christina Aguilera fan on here, DO NOT TRY ME!
User avatar
Hocus Pocus
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 3726
Joined: 25 February 2016
Age: 29

April 28th, 2018, 3:54 pm

love the looks, the voice, the attitude < 3 bitch is back and she's thirsty, sick of sitting all these years
I Put a Spell on You
User avatar
You-Know-Who BITCH
2019 VIP
2019 VIP
Reactions:
Posts: 3066
Joined: 25 February 2016

April 28th, 2018, 3:55 pm



mermaidtine
User avatar
Igor
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 3347
Joined: 24 February 2016

April 28th, 2018, 3:56 pm

The looks are AMAZING, her voice is PERFECT and she looks READY.

I'm so happy for us.
User avatar
MemX
'18 Supporter @ x/RED
'18 Supporter @ x/RED
Reactions:
Posts: 1017
Joined: 24 February 2016

April 28th, 2018, 3:56 pm

[mention]Daria[/mention]

Last edited by MemX on April 28th, 2018, 3:59 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Crystal
'17 Supporter @ x/RED
Reactions:
Posts: 14255
Joined: 24 February 2016
Age: 25

April 28th, 2018, 3:57 pm

MemX wrote:
April 28th, 2018, 3:56 pm
@Daria


What does she say??
avatar by dinvy!
User avatar
Notthingham
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 4420
Joined: 24 February 2016
Age: 28

April 28th, 2018, 3:58 pm

XX for 20

Image
User avatar
ziggy
2019 VIP
2019 VIP
Reactions:
Posts: 11648
Joined: 25 February 2016

April 28th, 2018, 3:59 pm

seeing how many peeps on here that are actually at the concert (granted, it's a handful) how can y'all still downplay Christina performing in these "nothing" countries, where she CLEARLY has fans? Why shouldn't she?

Image
User avatar
Crystal
'17 Supporter @ x/RED
Reactions:
Posts: 14255
Joined: 24 February 2016
Age: 25

April 28th, 2018, 4:00 pm

Oh shit she really went there with the underwater visuals
avatar by dinvy!
Heretostay23
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 1786
Joined: 24 February 2016
Age: 31

April 28th, 2018, 4:01 pm

I'm gonna be the dick who brings it up but is she gonna get compared to Beyoncé with that whole water thing? Doesn't Beyoncé have a lemonade music video where's she's in the water like that?
User avatar
christinalover
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 2623
Joined: 25 September 2016
Age: 28

April 28th, 2018, 4:02 pm

MemX wrote:
April 28th, 2018, 3:56 pm
[mention]Daria[/mention]


the nicest popstar ever.
User avatar
moralistic
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 2084
Joined: 27 February 2016

April 28th, 2018, 4:03 pm

A couple honest questions: 1) is she covered up because Baku is a Muslim influenced country with conservative values for women and 2) maybe she didn’t perform something new because it might be a little too radical for the culture (granted Dirrty and even Genie is a bottle arn’t necessarily church songs).
User avatar
Mal
2019 VIP
2019 VIP
Reactions:
Posts: 32190
Joined: 25 February 2016
Age: 25

April 28th, 2018, 4:03 pm

THOSE VISUALS

okay ms Christina!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Last edited by Mal on April 28th, 2018, 4:03 pm, edited 1 time in total.
Know first who you are, and then adorn yourself accordingly.
User avatar
You-Know-Who BITCH
2019 VIP
2019 VIP
Reactions:
Posts: 3066
Joined: 25 February 2016

April 28th, 2018, 4:03 pm

Heretostay23 wrote:
April 28th, 2018, 4:01 pm

I'm gonna be the dick who brings it up but is she gonna get compared to Beyoncé with that whole water thing? Doesn't Beyoncé have a lemonade music video where's she's in the water like that?

since when did beyonce have an original idea tho?
Last edited by You-Know-Who BITCH on April 28th, 2018, 4:04 pm, edited 1 time in total.
User avatar
kevinasturm
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 384
Joined: 24 February 2016
Age: 27

April 28th, 2018, 4:03 pm

<3
Last edited by kevinasturm on April 28th, 2018, 4:04 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Crystal
'17 Supporter @ x/RED
Reactions:
Posts: 14255
Joined: 24 February 2016
Age: 25

April 28th, 2018, 4:03 pm

Heretostay23 wrote:
April 28th, 2018, 4:01 pm
I'm gonna be the dick who brings it up but is she gonna get compared to Beyoncé with that whole water thing? Doesn't Beyoncé have a lemonade music video where's she's in the water like that?

Beyoncé invented water... :rolleyes:
avatar by dinvy!
User avatar
christinalover
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 2623
Joined: 25 September 2016
Age: 28

April 28th, 2018, 4:03 pm

her voice here <3

extremely groovy,she seems to have much fun here
User avatar
kevinasturm
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 384
Joined: 24 February 2016
Age: 27

April 28th, 2018, 4:03 pm

christinalover wrote:
April 28th, 2018, 4:02 pm
MemX wrote:
April 28th, 2018, 3:56 pm
[mention]Daria[/mention]


the nicest popstar ever.


<3
Last edited by kevinasturm on April 28th, 2018, 4:05 pm, edited 1 time in total.
User avatar
moralistic
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 2084
Joined: 27 February 2016

April 28th, 2018, 4:04 pm

Heretostay23 wrote:
April 28th, 2018, 4:01 pm
I'm gonna be the dick who brings it up but is she gonna get compared to Beyoncé with that whole water thing? Doesn't Beyoncé have a lemonade music video where's she's in the water like that?


Yes and people dragged B also for “borrowing” from Aaliyah’s Rock The Boat.
User avatar
Mal
2019 VIP
2019 VIP
Reactions:
Posts: 32190
Joined: 25 February 2016
Age: 25

April 28th, 2018, 4:04 pm

ziggy wrote:
April 28th, 2018, 3:54 pm
DQC wrote:
April 28th, 2018, 3:30 pm


Well you know me sis and you know I don’t defend trolls lol.


He literally have 23 postings in here right now. Maybe 3-4 was of him being critical, not trolling, but no one focused on those.

I do agree tho that he should have let everyone enjoy the moment and that why I requested earlier that he and two other being banned until the show was over. That’s my boo but I do agree with what you’re saying.

But I also feel that people (not you per se) only look for the negative things he say. I feel folks also do that to [mention]ziggy[/mention].


u are wasting your time w/ these girls, especially that one - who suddenly doesn't recall who [mention]SuperG[/mention] is. :rip:

peeps hate me because they ain't me.

Image


Image
Know first who you are, and then adorn yourself accordingly.
User avatar
106th
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 2077
Joined: 25 February 2016
Age: 34

April 28th, 2018, 4:05 pm

Heretostay23 wrote:
April 28th, 2018, 4:01 pm
I'm gonna be the dick who brings it up but is she gonna get compared to Beyoncé with that whole water thing? Doesn't Beyoncé have a lemonade music video where's she's in the water like that?



hmmm idk, i get what you're saying or trying to anticipate other annoying stans saying... but...

and i love BEy so much... she's my other girl i stan for w/ Xtina... but... she didn't invent recording things underwater lol
User avatar
Sapphire
2019 VIP
2019 VIP
Reactions:
Posts: 19560
Joined: 24 February 2016
Age: 33

April 28th, 2018, 4:05 pm

so how many outfit changes?
Heretostay23
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 1786
Joined: 24 February 2016
Age: 31

April 28th, 2018, 4:06 pm

christinalover wrote:
April 28th, 2018, 4:03 pm
her voice here <3

extremely groovy,she seems to have much fun here


How clear and amazing does her voice sound????? Wow.
User avatar
You-Know-Who BITCH
2019 VIP
2019 VIP
Reactions:
Posts: 3066
Joined: 25 February 2016

April 28th, 2018, 4:06 pm

christinalover wrote:
April 28th, 2018, 4:03 pm
her voice here <3

Her voice :icant:

need to sleep y is queen doing this to me?
User avatar
-M-
'18 Supporter @ x/RED
'18 Supporter @ x/RED
Reactions:
Posts: 9296
Joined: 25 February 2016

April 28th, 2018, 4:06 pm

moralistic wrote:
April 28th, 2018, 4:03 pm
A couple honest questions: 1) is she covered up because Baku is a Muslim influenced country with conservative values for women and 2) maybe she didn’t perform something new because it might be a little too radical for the culture (granted Dirrty and even Genie is a bottle arn’t necessarily church songs).

ROTFL NO NO NO!!! She didn't cover up because of that.. Most people there are believers but don't even practice Islam.. and the women are all very liberated and show a lot of skin and they don't have these restrictions at all.. It's very much like a European city! HELL back in 2008 she came here (UAE) and she showed as much as skin as she did on her B2B tour.. Some/many Muslim countries don't impose such restrictions unless if you're coming out nude! Same goes to the second part, does not apply!
Last edited by -M- on April 28th, 2018, 4:08 pm, edited 2 times in total.
Twitter / Instagram

*Your foes list has been updated successfully.*

#1 Christina Aguilera fan on here, DO NOT TRY ME!
Locked