The Official May 5th Thread

Our laughs, excitements, and heartbreaks...
Locked
1000formsoffear
'17 Supporter @ x/RED
Reactions:
Posts: 1125
Joined: 24 February 2016
Location: Littleton, CO
Age: 31

May 6th, 2016, 1:05 pm

I have a feeling Christina harmonized with Whitney in a lower key. Whitney's recorded high notes were full voice and 100% pure with zero strain. Christina can do that, just harmonized in a lower key. Also, I hope she left any and all growls/rasp at home with Matt and Summer Rain. Please Jesus!

User avatar
Xtina_Storm
'17 Supporter @ x/RED
Reactions:
Posts: 880
Joined: 01 March 2016

May 6th, 2016, 1:17 pm

Image
WHAT

User avatar
Crystal Whore r e p
Demons @ x/RED
Reactions:
Posts: 11256
Joined: 24 February 2016
Location: Free Palestina
Age: 23

May 6th, 2016, 1:21 pm

Did the forum just have an outage for anyone?
avatar by dinvy!

User avatar
Leo Messi
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 1745
Joined: 25 February 2016
Age: 30

May 6th, 2016, 1:24 pm

Xtina_Storm wrote:Image
WHAT
L E G E N D :icant:

User avatar
Sapphire
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 9901
Joined: 24 February 2016
Location: Slumber Cake
Age: 32

May 6th, 2016, 1:25 pm

Xtina_Storm wrote:Image
WHAT
What a living GODDESS :tellmemore:

User avatar
janvinron
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 3132
Joined: 25 February 2016
Age: 25

May 6th, 2016, 1:29 pm

Crystal Whore wrote:Did the forum just have an outage for anyone?
It just happened to me. Twice.
Christina Aguilera
G-Dragon
Olenna Tyrell
Alex Turner

User avatar
Little Dreamer
Stan @ x/RED
Reactions:
Posts: 188
Joined: 24 February 2016
Age: 27

May 6th, 2016, 1:31 pm

Leonard Hofstadter wrote:
Xtina_Storm wrote:Image
WHAT
L E G E N D :icant:
When this bitch put some effort  :icant:

felolem
'17 Supporter @ x/RED
Reactions:
Posts: 86
Joined: 25 February 2016
Age: 28

May 6th, 2016, 1:31 pm

Crystal Whore wrote:Did the forum just have an outage for anyone?
It was down for 5-6 minutes for me

User avatar
jorge.
Admin @ x/RED
Reactions:
Posts: 5457
Joined: 20 February 2016
Location: Watching you...
Age: 29

May 6th, 2016, 1:32 pm

Y'all are overloading the server.

I'm gonna have to shut down registration because I'd rather not have so much downtime.
See, I've been having me a real good time
And it feels so nice to know I'm gonna be alright
So please don't take my feelings...


User avatar
Genie.
Fan @ x/RED
Reactions:
Posts: 46
Joined: 03 May 2016

May 6th, 2016, 1:33 pm

Xtina_Storm wrote:Image
WHAT
OMG  :icant:

XtinaTurkey
Stan @ x/RED
Reactions:
Posts: 590
Joined: 25 February 2016
Location: İstanbul
Age: 27

May 6th, 2016, 1:34 pm

This thread should be in legendary moments :fan:

User avatar
IAMHAM
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 1560
Joined: 24 February 2016
Age: 27

May 6th, 2016, 1:34 pm

Teddie wrote:You guys are gonna be surprsied at just how great she sounded. She was singing at a level I thought she didnt have in her anymore. I was truly blown away and you guys will see soon enough.
This is great... very exciting, seems like she always tries her best to sound good during her tributes/covers

Enviado desde mi SM-G925I mediante Tapatalk

Cx.
Stan @ x/RED
Reactions:
Posts: 320
Joined: 20 April 2016

May 6th, 2016, 1:35 pm

Is the mess over?

Cx.
Stan @ x/RED
Reactions:
Posts: 320
Joined: 20 April 2016

May 6th, 2016, 1:36 pm

jorge. wrote:Y'all are overloading the server.

I'm gonna have to shut down registration because I'd rather not have so much downtime.
Change the damn server sis. I can donate $30 bucks for the cause :funny:
How does it work? Can it be done through paypal?

XtinaDefender
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 2287
Joined: 29 February 2016

May 6th, 2016, 1:37 pm

guess who is stealing pics


User avatar
Crystal Whore r e p
Demons @ x/RED
Reactions:
Posts: 11256
Joined: 24 February 2016
Location: Free Palestina
Age: 23

May 6th, 2016, 1:37 pm

jorge. wrote:Y'all are overloading the server.

I'm gonna have to shut down registration because I'd rather not have so much downtime.
Please shut down registration! 
avatar by dinvy!

User avatar
jorge.
Admin @ x/RED
Reactions:
Posts: 5457
Joined: 20 February 2016
Location: Watching you...
Age: 29

May 6th, 2016, 1:39 pm

XtinaTurkey wrote:This thread should be in legendary moments :fan:
It will be. 
See, I've been having me a real good time
And it feels so nice to know I'm gonna be alright
So please don't take my feelings...


User avatar
jorge.
Admin @ x/RED
Reactions:
Posts: 5457
Joined: 20 February 2016
Location: Watching you...
Age: 29

May 6th, 2016, 1:40 pm

Cx. wrote:
jorge. wrote:Y'all are overloading the server.

I'm gonna have to shut down registration because I'd rather not have so much downtime.
Change the damn server sis. I can donate $30 bucks for the cause :funny:
How does it work? Can it be done through paypal?
A dedicated server of our own would cost around $200. Per month. 
We're gonna stay where we are. 
See, I've been having me a real good time
And it feels so nice to know I'm gonna be alright
So please don't take my feelings...


Cx.
Stan @ x/RED
Reactions:
Posts: 320
Joined: 20 April 2016

May 6th, 2016, 1:43 pm

jorge. wrote:
Cx. wrote: Change the damn server sis. I can donate $30 bucks for the cause :funny:
How does it work? Can it be done through paypal?
A dedicated server of our own would cost around $200. Per month. 
We're gonna stay where we are. 
:rip:
Expensive tbh. I could make that a monthly fee, i am sure there has to be more people that would like to consider the idea.But, ok.

User avatar
ILuvX
Stan @ x/RED
Reactions:
Posts: 178
Joined: 01 March 2016
Location: In My Zone
Age: 34

May 6th, 2016, 1:45 pm

Xtina_Storm wrote:Image
WHAT
SLAYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY  :icant: :kiss:

SweetSurrender
'16 Supporter @ x/RED
Reactions:
Posts: 488
Joined: 28 March 2016
Age: 32

May 6th, 2016, 1:45 pm

Xtina_Storm wrote:Image
WHAT
:music: :music:

Cx.
Stan @ x/RED
Reactions:
Posts: 320
Joined: 20 April 2016

May 6th, 2016, 1:47 pm

Not sure about registration shut down. The more the merrier tbh. 

User avatar
Thiago \_(ツ)_/¯
'17 Supporter @ x/RED
Reactions:
Posts: 2392
Joined: 24 February 2016

May 6th, 2016, 2:08 pm

Dafuq I can't get into prettyboy`s thread. 

Innovator
Stan @ x/RED
Reactions:
Posts: 175
Joined: 26 February 2016

May 6th, 2016, 2:10 pm

^ Same here

User avatar
NewAgenda
'17 Supporter @ x/RED
Reactions:
Posts: 5468
Joined: 26 February 2016
Age: 27

May 6th, 2016, 2:12 pm

Can you imagine her and maybe J. Hud and a couple others singers doing some select dates around the world? Christina generating so much great buzz and preparing her for a great era of her own this Fall and a world tour of her own.
Why you still talking 'bout me like we together?
I moved on for the better
You moved on to whoever
I was down for whatever and then some
You gon' make me late to work again

- SZA, Broken Clocks

JerryS
Fan @ x/RED
Reactions:
Posts: 87
Joined: 05 May 2016

May 6th, 2016, 2:15 pm

Hehehehehe

User avatar
Tink.
Mod @ x/RED
Reactions:
Posts: 834
Joined: 23 February 2016
Location: NYC

May 6th, 2016, 2:16 pm

dinvy wrote:right? and it seems he went for work, fired for sure lol

Image
This is awesome..lmao.
So excited to see this performance.

User avatar
Xtina_Storm
'17 Supporter @ x/RED
Reactions:
Posts: 880
Joined: 01 March 2016

May 6th, 2016, 2:18 pm

Thiago wrote:Dafuq I can't get into prettyboy`s thread. 
Same here, it's the only one I can't get into.  :confused: :susp:

User avatar
JACQS
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 1473
Joined: 27 February 2016

May 6th, 2016, 2:20 pm

/\ and here

User avatar
Igor
Fighter @ x/RED
Reactions:
Posts: 3066
Joined: 24 February 2016

May 6th, 2016, 2:21 pm

OMG Christina looks like GOD. 

(i can't enter Pretty Boy's thread either... NBC discovered us. You can come to Brazil to hide, Pretty Boy.. just send me some pics first)

Locked